Proloog 2017

15 juli 2017 - Brussel, België

Bij het inpakken slaat dan toch de vertwijfeling toe. Gaat dit ooit passen?
Dochterlief is gek van mini-Coopers, dus boek ik in een vlaag van vaderliefde een mini Cooper. Op de Azoren zullen de afstanden om te rijden niet zo groot zijn. Moet kunnen zo'n retro koekblik met z'n vijfjes. Maar die koffers?
Volgens de website kan er een grote koffer en twee kleine koffers in. Wij gaan voor een grote koffer, een middelgrote en een bagagetrollietje. Dit jaar geen buggy's meer of pakken luiers. Iedereen kan lopen en z'n plas ophouden. Geeft toch enige relaxatie.

... Maar voor ik aan het betere stouwwerk begin, eerst maar een paar daagjes naar de kastelenberg Sintra bij Lissabon.
De komende 17 dagen kunnen jullie onze verhalen weer volgen : Van wandelen op een vulkaan tot zwemmen met dolfijnen. Portugal here we come!

1. Jenny van Tetterode:
    16 juli 2017
    Geweldig om weer in gedachten mee te reizen, veel plezier!
  2. Marijke:
    17 juli 2017
    Lijkt me weer super leuk om mee te lezen, groetjes en fijne vakantie!
  3. Marijke Laros:
    Veel plezier!
  4. Mo Fawzi:
    Heel veel plezier.....
  5. Arthur:
    17 juli 2017
    Nou Ilja en Jesse ik hoop dat alles past en er geen onverwachte spullen meer mee
    moeten. je weet het met de kinderen maar nooit.
    Fijne vakantie.
  6. Edmee:
    18 juli 2017
    Heel veel plzr. Reuze benieuwd naar jullie verhalen en of het gaat passen in de MINI:)
  7. Edmee:
    18 juli 2017
    Heel veel plzr! Reuze benieuwd naar jullie verhalen en of het gaat passen in de MINI:)