Dag 22 : Donder en bliksem

20 juli 2013 - North Conway, New Hampshire, Verenigde Staten

In de tuin van het motel zaten we rustig een grote bak Griekse yoghurt met muesli te eten. Nou ja rustig, .. tot we hoorden dat er net een zwarte beer was gesignaleerd. Donder en bliksem ... Gemist.

In de middag zou het zwaar gaan onweren, dus we zorgden ervoor dat we om 10 uur bij de midgetgolfbaan Pirate's Cove zouden staan. Moet lukken voor de hoosbui. Donder en bliksem, wat een leuke baan was dat. Piratenthema, watervallen en grotten. Yentl en Fenne zijn echt vooruit gegaan, en konden de concentratie veel langer opbrengen. Geslaagd uitje.

In de middag zijn we nog naar het stadje North Conway zelf gegaan om nog wat cadeautjes te kopen. Het was benauwd, maar -wel alle donder en bliksem- geen onweer. Bijzondere dingen gezien, wat dacht je van:
- een rek met zakjes smaakmengsels voor over de popcorn.
- een bekerhouder voor aan de buggy, om je beker koffie of fles bier in te zetten (zie foto).
- een flamingomuts (zie foto)
- ...en het meest vreemde tot nu toe..... rechtstreeks vanuit het laboratorium ....nota bene in een speelgoedwinkel !!! .... een 24 jaar oude levende kikker.Ik kon het eerst niet geloven. Maar je koopt een kartonnen doosje met daarin een plastic bol met daarin een eitje van een kikker. Die kan je ontwaken en dan zie je hem als kikkervisje uitgroeien tot kikker. Hij ziet er vreemd en opgezwollen uit, maar hij leeft dus echt! Het moet niet gekker worden
En jawel, nadat we voor 20 dollar Levi spijkerbroeken hebben gescoord, ontdekten we een aantal regendruppels op de dak van de auto. Maar geen donder en bliksem. Sjonge jonge.

1. Marijke:
    21 juli 2013
    Rare jongens hé, die Amerikanen, maar Yenlte ziet er echt uit als een powergirl!!!!!!!
  2. Francien den Uijl:
    21 juli 2013
    Donder en bliksem, zelfs hier was het op journaal bij de weerman dat jullie zwaar weer kregen. Je kunt tegenwoordig ook nergens meer van op aan.