Dag 6: naar de speeltuin

21 juli 2017 - Ponta Delgada, Portugal

Vandaag wonen we in een wolk. Een druilerige deken. Maar de afgelopen dagen hebben we veel gedaan, dus we vinden het niet erg om het even wat rustig aan te doen. We gaan naar de Decathlon in Ponta Delgada. En zowaar, een paar kilometer verderop is het weer wat opgeklaard. Fenne en Charlotte vermaken zich prima in de Decathlon. Als je goed kijkt, blijkt het namelijk een grote speeltuin te zijn. De fitness-apparaten voldoen perfect; vooral de loopfietsen worden allemaal serieus beoordeeld. Fenne kan zelfs op een gegeven moment op één been het apparaat bedienen.

We duiken nog even de grote supermarkt in om kip en salade te scoren. Als we in het huisje zijn, leent Ilja twee stoelen en zout bij het café, want 's avonds eten we met z'n tienen. We showen ons valleitje aan Peter en Renate, alsof we het zelf hebben ontdekt. De watervallen zijn door de regenval veel sterker. En zo heeft elk nadeel, een voordeel.

1. Judith:
    24 juli 2017
    Wow prachtig ...zelfs als je in de wolk mag wonen
  2. Marijke:
    Prachtig!
  3. Bertus den heijer:
    24 juli 2017
    Bedoelen zoiets als ze zeggen "ik ben in de wolken"
    Dan weet je nu hoe dat voelt
  4. Francien den Uijl:
    24 juli 2017
    Op zo 'n plaats kun je niet anders dan letterlijk en figuurlijk in de wolken zijn .