Epiloog

25 juli 2013

CitroenlimonadeDit was mijn eerste reisblog. Ik vond het leuk om te doen, vooral door de reacties die ik van iedereen heb gekregen.

Ongetwijfeld zijn jullie benieuwd of de glazen potten heel zijn aangekomen. Ik kan jullie meedelen dat ik die vanmiddag heb kunnen vullen met citroenlimonade.

Na de vermoeiende reisdag hadden we verwacht dat de meisjes goed door zouden slapen. Maar nee, die waren 's nachts gewoon op van de adrenaline van het thuis komen. Zucht.

Het is weer wennen aan Nederland. Hoe werkte die versnellingen in de auto ook alweer? En Fenne wilde graag een fruitsmoothie bij het eten, en snoepjes in haar yoghurt. Yentl wilde graag een buffetje. Dus wij hebben ons eten à la buffet opgeschept in de keuken... Ach ja, als dat alles is.

1. Mo Fawzi:
    30 juli 2013
    Wat een avontuur, zeg. Ik ben blij jullie verrichtingen te hebben gevolgd. Het moet een fantastische reis geweest zijn. Leuk dat ook de meiden mee hebben kunnen genieten. Trouwens wij hebben ook mee genoten van de mooie reis (welliswaar op een passieve manier maar toch). In ieder geval werd het op een mooie manier beschreven en daardoor leek het of we met jullie op reis waren. Het enige verschil is dat wij wel doorgewerkt hebben tijdens deze vakantie :-) Per slot van rekening iemand moet toch werken, hé???
    Welcome back !!!
    Mo